Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi Dengan Latihan - Latihan 2 Berkuasa Yang Akan Tingkatkan Tinggi Anda dengan 2 Inci

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi Dengan Latihan - Latihan 2 Berkuasa Yang Akan Tingkatkan Tinggi Anda dengan 2 Inci

Ramai orang sedar bahawa apabila mereka meningkatkan ketinggian mereka mereka juga akan meningkatkan keyakinan diri mereka dan tarikan fizikal. Terdapat cukup beberapa ubat-ubatan dan peranti seseorang boleh gunakan untuk menjadi lebih tinggi tetapi kebanyakan orang lebih menggunakan kaedah yang lebih semula jadi.

Belajar bagaimana untuk menjadi lebih tinggi dengan senaman akan memberi anda keupayaan untuk meningkatkan pengeluaran hormon pertumbuhan anda secara semulajadi. Latihan yang direka untuk meningkatkan ketinggian anda akan menguatkan otot teras anda, memperbaiki postur anda, dan melepaskan hormon pertumbuhan ke dalam aliran darah anda. Salah satu latihan terbaik yang boleh anda gunakan untuk menjadi lebih tinggi adalah satu usaha yang dikenali hanya sebagai gantung.

Graviti memainkan peranan yang penting dalam mengembangkan lebih tinggi. Ia adalah graviti yang memampatkan tulang belakang dan sendi anda. Sejak tulang belakang dan sendi anda sedang dimampatkan sepanjang hari ia menipis tulang rawan, yang menjadikan ia sukar bagi anda untuk berkembang.

Latihan tergantung direka untuk menentang graviti dan meregangkan tulang belakang anda. Ia juga boleh meningkatkan ketinggian anda sekurang-kurangnya 2 inci jika dilakukan dengan betul. Untuk melakukan senaman gantung ini anda perlu bar mendatar yang cukup tinggi supaya anda benar-benar boleh melanjutkan badan anda.

Pertama, anda akan perlu merebut memegang bar dengan tapak tangan menghadap jauh dari anda. Walaupun anda tergantung anda perlu cuba untuk menjaga bahu dan lengan anda sebagai santai yang mungkin. Sekarang cuba untuk bertahan pada bar untuk sekurang-kurangnya 20 saat dan mengulangi proses gantung selama kira-kira 3 kali. Untuk meningkatkan keberkesanan latihan ini anda boleh memakai berat buku lali manakala gantung.

Satu lagi berkembang senaman lebih tinggi yang anda boleh lakukan untuk meningkatkan ketinggian anda dikenali sebagai penyongsangan badan dan ia memerlukan penggunaan jadual penyongsangan melaksanakannya. Tujuan penyongsangan badan adalah dengan menggunakan graviti untuk meregangkan tulang rawan dalam kedua-dua lutut dan tulang belakang pada masa yang sama apabila anda terbalikkan badan anda terbalik.

Jadual penyongsangan tidak murah tetapi mereka telah terbukti sangat berkesan dalam membantu orang meningkatkan ketinggian mereka. Anda harus menggantung selama 10 minit setiap hari dan anda boleh melakukan 5 minit pada waktu pagi dan 5 minit pada waktu petang. Untuk meningkatkan keberkesanan latihan ini anda boleh menambah berat untuk kaki anda menggunakan but penyongsangan.

Twist itu merupakan satu lagi senaman yang anda boleh gunakan untuk meningkatkan ketinggian anda dengan berkesan. Latihan menjadi lebih tinggi direka untuk twist tulang belakang anda dalam cara-cara tertentu yang akan membolehkan ia menjadi sedikit lebih fleksibel. Latihan berpusing perlu kerana masa berlalu tulang belakang anda akan berkembang lebih dan lebih fleksibel dan menjaga anda daripada mencapai potensi ketinggian penuh anda.

Untuk melaksanakan twist yang anda perlu berdiri di antara pintu dan kemudian menggunakan bingkai pintu sebagai leverage untuk twist tulang belakang anda di sekitar sebanyak yang anda boleh. Ia adalah penting untuk meregangkan kedua-dua kawasan atas dan bawah tulang belakang anda, terutama bahagian bawah tulang belakang anda kerana ia mengalami mampatan yang paling.

Apabila anda belajar bagaimana untuk menjadi lebih tinggi dengan senaman anda akan menyedari keberkesanan anda boleh meningkatkan ketinggian anda tanpa menggunakan ubat-ubatan atau peranti. Walau bagaimanapun, bersenam sahaja tidak adalah satu-satunya perkara yang anda boleh lakukan untuk menjadi lebih tinggi. Anda harus juga pujian senaman ini dengan diet yang betul, yang akan membantu menjadi lebih tinggi lebih cepat.

Juga, mendapat tidur yang cukup adalah penting apabila anda cuba untuk meningkatkan ketinggian anda. Jika anda tidak mendapat masa tidur yang mencukupi, anda akan mendapati bahawa ia adalah lebih sukar untuk menjadi lebih tinggi dengan atau tanpa latihan. Ini adalah kerana kekurangan hasil tidur dalam pemulihan tulang belakang yang buruk dan postur yang lemah, kedua-duanya akan menjaga anda daripada mencapai potensi ketinggian maksimum anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar