Tips untuk Berhenti Menggigit kuku anda - Jika Mouthpieces Yang Gagal, Nothing Will!

Tips untuk Berhenti Menggigit kuku anda - Jika Mouthpieces Yang Gagal, Nothing Will!

Kuku menggigit adalah masalah yang lebih biasa daripada yang anda boleh berfikir. Mari kita pergi ke beberapa angka:

- 30% kanak-kanak yang berumur di antara 7 dan 10 santapan antara mempunyai tabiat menggigit kuku mereka
- 40% daripada remaja menggigit kuku mereka lazimnya
- 10% orang dewasa menggigit kuku mereka

Itu agak sejumlah besar penduduk, tidak anda berfikir!

Tetapi untuk berlaku adil, kebanyakan orang menggigit kuku mereka kerana mereka tidak melihat apa-apa sebab untuk berhenti. Malah, saya tidak sehingga saya mula melihat ke dalam ia sedikit lebih. Anda lihat, antara anda dan saya, saya mempunyai sedikit masalah dengan menggigit kuku saya - saya perlu mengurangkan sedikit kerana ia tidak memberikan aku apa-apa nikmat dengan wanita!

Jadi saya telah mendapatkan maklumat tentang menggigit kuku dan agak terkejut mendengar mengenai beberapa cerita-cerita seram: jangkitan, masalah gusi, gigi pelarian dan juga kemungkinan pinworms !!! Ini sudah cukup untuk menghalang sesiapa pun daripada menggigit kuku mereka pernah lagi. Well, anda akan berfikir demikian - tetapi bukan saya. Saya dijalankan menggigit dan menggigit kerana ia adalah satu tabiat yang saya tidak dapat membuang - walaupun scaremongering itu tidak mempunyai apa-apa kesan.

Apa yang saya perlukan adalah lidah yang!

Ini akan membuat anda ketawa, tetapi cara yang paling berkesan untuk merawat masalah menggigit kuku ialah dengan memakai sekeping mulut. Pasti anda boleh mengubah pahit merasa kuku varnis pada kuku jari anda tetapi anda masih boleh mendapat sebahagian kuku anda tanpa perlu rasa barangan bahawa jika teknik anda adalah betul!

Tetapi cuba menggigit melalui corong yang kukuh - anda akan mempunyai kerja anda memotong tidak kira berapa banyak yang anda mahu untuk mengunyah pada kuku anda! Jika anda berada di akhir kecerdasan anda, dan anda perlu untuk menendang tabiat itu - mendapatkan corong - itulah apa yang saya katakan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar