Nombor Satu Herb Anda yang lebih baik Stay Away Dari Jika Anda Mempunyai Daya Tahan Thrombocytopenic Purpura

Nombor Satu Herb Anda yang lebih baik Stay Away Dari Jika Anda Mempunyai Daya Tahan Thrombocytopenic Purpura

Anda telah memutuskan untuk menggunakan herba semula jadi untuk keadaan Imun Thrombocytopenic Purpura anda. Hebat! Terdapat banyak alternatif yang benar-benar berkesan jika anda tahu bagaimana untuk menggunakan mereka dengan betul. Anda boleh membuat beberapa kesilapan serius yang boleh dikenakan bayaran mahal jika anda menggunakan herba salah. Percayakan saya!

Herba semulajadi adalah baik kerana kesan sampingan minimum mereka dan kerana mereka mempunyai kesan yang lebih kekal di dalam badan. Mereka mampu untuk memulihkan kesihatan anda dan manfaat ini boleh menjadi jangka panjang. Tetapi seperti yang dinyatakan sebelum ini, walaupun dalam dunia semula jadi, anda boleh membuat beberapa pilihan yang benar-benar buruk yang boleh memburukkan lagi keadaan Imun Thrombocytopenic Purpura anda di atas mimpi buruk anda wildest!

Terdapat pasti beberapa herba yang anda benar-benar perlu untuk menjauhkan diri daripada. Semua herba mempunyai kesan yang berbeza pada badan dan beberapa herba mempunyai kesan sains yang masih cuba untuk memahami. Jadi apa yang saya mendapat di? Biar saya memberi anda satu contoh satu kawasan yang paling serius anda boleh membuat. Ini hanya terpakai kepada anda pesakit Imun Thrombocytopenic Purpura.

Mari kita andaikan bahawa anda juga mengalami obesiti. Mungkin kerana ubat-ubatan yang telah diambil. Prednisone boleh meningkatkan rasa lapar anda agak sedikit yang anda tahu. Beberapa ubat-ubatan ini sebenarnya boleh memakai beberapa jumlah serius berat badan juga.

Sekarang kerana obesiti anda, anda sedang mencari yang "ubat semula jadi" untuk membantu anda mendapatkan beberapa lemak yang di luar. Oleh itu, anda membeli produk ini dan sedikit adakah anda tahu ia mempunyai herba yang dikenali sebagai "Guarana". Ini adalah herba yang mengandungi kafein yang digunakan untuk merangsang metabolisme pembakaran lemak anda.

Terdapat hanya satu masalah. Herba ini boleh mengurangkan platelet anda begitu banyak bahawa ia akan menghantar ke hospital sebelum anda mempunyai masa untuk mengira hingga tiga! Well mungkin tidak begitu pantas. Tetapi sebelum anda tahu, platelet anda akan berada di lantai dan anda pasti akan berakhir di hospital.

Jadi kawan-kawan yang dikasihi, jika anda mempunyai Imun Thrombocytopenic Purpura dan anda ingin menurunkan berat badan, pastikan anda tidak menggunakan herba ini sama sekali. Baca bahan-bahan apa-apa makanan tambahan untuk penurunan berat badan anda boleh menggunakan.

Para pemikir terbaik untuk pesakit Imun Thrombocytopenic Purpura adalah untuk mengikuti garis panduan mudah yang mengikuti:

1) Ikuti Kalori Terhad Diet. Dalam erti kata lain, JANGAN MAKAN BERLEBIHAN. Ia telah disahkan secara saintifik bahawa diet yang rendah kalori bukan sahaja membuat anda kehilangan berat badan, tetapi juga menyimpan platelet anda biasa sepanjang masa!

2) Jika anda melakukan jumlah yang sederhana senaman, anda bukan sahaja akan meningkatkan berat badan anda tetapi juga tahap platelet anda. Senaman meningkatkan hormon tertentu dalam badan anda yang akan membantu melindungi platelet anda. Hanya tidak lebih kerana ia kerana ia akan api kembali pada anda dan mempunyai kesan yang sebaliknya.

Tidak kira apa yang anda lakukan, pastikan dan ingat untuk menjauhkan diri daripada Guarana.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar