Cirit-birit Semasa Tumbuh gigi dan Cara Menyelesaikan Ia cepat dan holistik

Cirit-birit Semasa Tumbuh gigi dan Cara Menyelesaikan Ia cepat dan holistik

Bayi boleh mempunyai masa yang seolah-olah sukar hidup. Tumbuh gigi, sakit perut, cirit-birit, walaupun cirit-birit semasa tumbuh gigi. Ini semua sebahagian daripada sistem imun mereka mendapat beberapa amalan dalam. Bayi tidak dilahirkan dengan sistem imun. Mereka perlu membuat satu.

Jadi dengan mendapat pelbagai penyakit, itulah apa yang mereka lakukan.

Tetapi, anda boleh membantu mereka. Ubat boleh membuat gejala hilang, tetapi mereka cenderung untuk mengetuk sistem imun, dan bukan menyokongnya. Homeopati, di sisi lain, hanya berfungsi dengan meningkatkan sistem imun.

Jadi dengan memberi ubat homeopati yang sesuai, anda akan mendapati bahawa penyakit itu, seperti cirit-birit semasa tumbuh gigi, akan hilang bersama-sama dengan kecenderungan untuk mendapatkannya. Dan selalunya anda akan melihat muncrat pertumbuhan - tidak semestinya fizikal. An muncrat pertumbuhan emosi adalah sama jika tidak lebih penting.

Apabila kanak-kanak memerlukan ubat Chamomilla homeopati, mereka cenderung untuk mempunyai batas yang sangat rendah kesakitan. Ia seolah-olah bahawa mereka tidak boleh bertolak ansur dengan rasa sakit yang sedikit. Mereka mendapat cepat marah atau marah kerana kesakitan. Ini biasanya bermaksud tidak ada yang berasa sangat bersimpati kepada kanak-kanak ini untuk tempoh yang lama.

Apabila bayi anda telah menuntut sesuatu untuk masa yang kesepuluh, hanya untuk membuangnya di seluruh bilik itu sekali lagi, ia sukar untuk mempunyai banyak simpati. Jika anda berasa seperti membuang bayi selepas objek, maka saya hampir boleh menjamin bahawa Chamomilla akan membawa kembali tenang dan kasih sayang kepada anda berdua.

Gejala lain kuat anda perlukan untuk kegunaan afektif Chamomilla, adalah bahawa tuntutan anak untuk dibawa. Ini memberikan mereka sedikit kelegaan, (tetapi mungkin tidak anda).

Jadi dengan bayi anda mempunyai simptom gabungan cirit-birit semasa tumbuh gigi hanya boleh menjadi usaha terakhir yang anda perlukan untuk mencapai ubat yang terbaik untuk jumlah resolusi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar