Larutkan Batu Buah Pinggang - Laman Utama Penyembuhan Untuk Batu Buah Pinggang

Larutkan Batu Buah Pinggang - Laman Utama Penyembuhan Untuk Batu Buah Pinggang

Satu carian Google popular pada hari ini ialah 'membubarkan batu karang'. Ramai pesakit yang mengalami penyakit ini menyakitkan bergelut dengan lulus batu mereka. Ini kerana batu-batu yang lebih besar daripada 5 mm akan biasanya tidak lulus dengan tinggal terhidrat.

Dalam artikel ini, anda akan belajar penawar rumah mudah untuk penyakit biasa ini.

Melarutkan batu buah pinggang

Melarutkan batu adalah cara yang berkesan untuk menghilangkan batu anda. Malangnya, kebanyakan doktor hanya mencadangkan minum air yang banyak yang dalam kebanyakan kes tidak mencukupi. Anda boleh membubarkan batu anda kerana 9 daripada 10 batu terdiri daripada kalsium.

Kalsium adalah mineral yang agak rapuh yang mudah larut. Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan ubat rumah untuk batu karang.

Penyembuhan rumah untuk Batu Buah Pinggang

1. Teruskan minum air yang banyak. Anda harus cuba untuk minum sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari. Yang banyak memandangkan gelen air adalah 128 auns air.

2. Dengan diet anda tinggi dalam asid sitrik boleh membantu. Sebagai contoh, makan sekurang-kurangnya 3-5 buah-buahan setiap hari boleh membantu untuk proses pembubaran itu.

3. Anda juga perlu menambah asid askorbik. Asid askorbik adalah nama lain bagi Vitamin C. Anda perlu tambahan 2000 mg setiap hari.

4. Akhir sekali, mungkin asid yang paling berkesan adalah asid fosforik yang digunakan dalam banyak minuman kita minum tetapi juga produk pembersihan. Asid fosforik adalah dihadam tetapi ia digunakan dalam produk pembersihan untuk memecahkan kalsium pembentukan. Jika anda menyambung keping, anda boleh memahami mengapa asid fosforik adalah ubat rumah yang berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar